|
Отзыв о Mazda CX-5 2018 года
Автомобиль:
Mazda CX-5
2018
г.в.,
внедорожник,
автоматическая коробка передач,
Полный привод
, пробег - 10000 км, двигатель - 2.5 бензин Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 9.0 л/100км
Всім привіт. Придбали дане авто в лютому 2019 року, авто 2018 року, тому знижка становила на той момент майже 100 тис.грн. Авто для дружини тому в основному вибирала вона, я вибрав лише комплектацію, і зупинились на максималці. Плюсы автомобиля: Дизайн, шумка, салон, СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ!!!, кліренс, маневреність близька до легкової. Минусы автомобиля: Мультимедійна система та бортовий комп’ютер, порівняно з вагом це минулий вік., розхід хтілося б трішки менше. Совет покупателю: Із всіх мною протестованих кросовер її в даній ціні дана модель сподобалась найбільше, тому я думаю хто її захоче то на другі моделі й дивитись після порівняння не буде. І Да тігуан не розглядали бо не сподобався дружині, тай я боюсь їхніх коробок, а на в 4 це далеко не крузак, там крім лейби тайоти більше нічого гарного немає, но це особисто моя думка. Обсуждение отзываShep Показать еще 7 я тестил эту модель, и она меня разочаровала, мне очень нравиться как она выглядит снаружи и внутри... мазда явно хочет в премиум, если раньше только дизайном, то теперь уже и салоном и ценой... НО премиум - это совокупность динамики и комфорта, а в этой машине это взаимоисключающие понятия, т.к. для того чтобы она поехала(даже не очень динамично) надо ее раскрутить, и тогда от хорошей на "первый слух" шумки не остаеться ничего, т.к. противный тембр , рев, визг, (незнаю как это еще назвать) двигателя, начинает резать уши... даже моя жена, которая не сильно разбирается в машинах, и привыкшая к дизельному рокоту нашей джетты, сидя рядом, скривила лицо и спросила менеджера "что это с ней?" вобщем ускорятся на ней не хочется, а для меня это означает что на ней вообще не хочется ехать... в итоге эта машина для меня в разряде тех на которые приятно смотреть, приятно сидеть в ней, но пока она стоит... а цена тестовой машины 2,5 в максималке на минуточку 42тыс$ и видимо пока у нас живут люди которые готовы платить такие бабки за старые технологии(я об атмо двс,гидрик,вариатор и тд) , нам их будут впихивать...и это в мире где за эти деньги уже можно купить электромобиль, может не такого класса, но с нормальным запасом хода , в 2 раза быстрее, и не жрущего бенз.... +6-7ОТВЕТИТЬSer Gio Shep, ахахах, доки є люди, які не розуміються в техніці і для яких "атмо, гідрік і варіатор - старі технології", то доти нам будуть впихувати ломуче гімно аля всякі недороботи під прикриттям супер-пупер-мега технологій. А от наприклад ті ж американці - не прості "потрєбітєлі" гаджетів, тому навіть той же ВАГ шустро допетрив і дає їм нормальні коробки. +7-4ОТВЕТИТЬ Azazello Ездил на шестёрке с таким мотором, нормально она едет на свой объем, соглашусь что Камри чуток тише , но и динамикой она пару секунд уступает. Меня напрягают люди которые обсирают чужой выбор, особенно после душераздирающего повествования про визг мотора, складывается картин что сели вы в неё после Ролса или Бентли . +6-2ОТВЕТИТЬSlavik0080 Azazello, там разница в 1 секунду по динамике,а вот в комфорте по более. -2ОТВЕТИТЬforgiven Slavik0080, ну так і не 1 секунда, а більше півтори...А це, на хвилиночку, більше 3-х корпусів на 400-метрівці...І жере палива ваша "Тойота" майже в півтори рази більше ніж Мазда 6...Та і взагалі мотори "Тойот" останнього разу розроблялись в кінці 90-х років...І вже 20 років просто модернізуються...Це тосується майже всієї гамми їх моторів...А на рахунок динаміки "Вагів"(в навздогін попередньому коменту про "ат прєміума я хачу дінамікі", то подивіться зрівняльні тести чи Рауля, чи навіть тут, чи у Волощенка, де жодний дизельний "Тігуан" не підтвердив заявлений паспортний розгін з місця до сотні...І навіть близько його не досягає...Різниця в 2-3 секунди!!! Теж мені "тєхналогіі"... Технології зараз це: підзаряджаємі гібріди або ДВС зі змінним ступенем стиснення в циліндрах...Або навіть послідовні "гібриди"...А то "турбо,мокро-сухе ДСГ або супер-пупер економні і екологічні дизелі"...Не смішіть людей..Весь світ вже сміється над продукцією ВАГів і над їхнею брехнею в "фантатичних" показниках...І правильно що наказують "рублем"...Щоб іншим не повадно було... +2ОТВЕТИТЬ |
Автобазар InfoCar.ua
Mazda CX-5
22.900$
2023
5.000 км
Mazda CX-5
27.500$
2021
55.000 км
Mazda CX-5
22.900$
2020
102.000 км
Mazda CX-5
23.700$
2020
81.000 км
смотреть всеобъявления |