Модельный ряд Mazda

Отзыв о Mazda CX-5 2018 года


Автомобиль: Mazda CX-5 2018 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 10000 км, двигатель - 2.5 бензин
Автор: Денис (Украина, Винница)   07.10.2019
Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 9.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Всім привіт. Придбали дане авто в лютому 2019 року, авто 2018 року, тому знижка становила на той момент майже 100 тис.грн. Авто для дружини тому в основному вибирала вона, я вибрав лише комплектацію, і зупинились на максималці.

В авто на даний час впринципі все влаштовує. Розхід пального в залежності від манери їзди і навколишньої температури, по коротких дистанціях і температурі +30 при клімі може бути і 14л/100км. По місту. Траса в основному 8л. При швидкості 120 км/ год. На круїзі. А так по місту в районі 10-11л. В залежності від манери.

В авто дуже класне світло, однак в автоматі не подобається що воно автоматично перемикається на ближнє в населених пунктах. Клімат працює класно. Музика Bose, тому питань немає, тай я не сильний фанат, адаптивний круїз і системи додаткової безпеки класна річ, раніше в наших авто таких не було, однак за 10 тис км. Вже спасали не раз особливо мене, так як на на даному авто їжджу рідко. Щодо повного приводу поки особливо нічого сказати не можу так як на полювання і т.д. Я не їжджу, а зимою минулою після придбання особливого снігу не було. Колеса купив Мішелін - дорого но набагато тихіша за літню рідну. Колеса на 19 ідеальний варіантдля даного авто. І не жорстка і не м’яка, гарно тримається дороги. По швидкості більше 150 км. Відчувається дискомфорт но це для кросовера і так пристойний показник.

ТО ще не проходили тому поки сказати по цінам нічого не можу, но форточку вже міняли задню то річ не дешева а точніше 8.5 тис. + робота, б/у не знайшов з розборок , і коли знімали стару то зрозумів чому, бо вона приклеєна до кузова разом ізмолдингом + защолки. 1 раз дьоргалась коробка, но після перезапуску авто дьоргання пропало, я так зрозумів що то просто якийсь глюк був в електрониці. Зараз планується перша подорож закордон подивимось як вона себе поведе на автобані.

Плюсы автомобиля: Дизайн, шумка, салон, СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ!!!, кліренс, маневреність близька до легкової.

Минусы автомобиля: Мультимедійна система та бортовий комп’ютер, порівняно з вагом це минулий вік., розхід хтілося б трішки менше.

Совет покупателю: Із всіх мною протестованих кросовер її в даній ціні дана модель сподобалась найбільше, тому я думаю хто її захоче то на другі моделі й дивитись після порівняння не буде. І Да тігуан не розглядали бо не сподобався дружині, тай я боюсь їхніх коробок, а на в 4 це далеко не крузак, там крім лейби тайоти більше нічого гарного немає, но це особисто моя думка.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Shep  

я тестил эту модель, и она меня разочаровала, мне очень нравиться как она выглядит снаружи и внутри... мазда явно хочет в премиум, если раньше только дизайном, то теперь уже и салоном и ценой... НО премиум - это совокупность динамики и комфорта, а в этой машине это взаимоисключающие понятия, т.к. для того чтобы она поехала(даже не очень динамично) надо ее раскрутить, и тогда от хорошей на "первый слух" шумки не остаеться ничего, т.к. противный тембр , рев, визг, (незнаю как это еще назвать) двигателя, начинает резать уши... даже моя жена, которая не сильно разбирается в машинах, и привыкшая к дизельному рокоту нашей джетты, сидя рядом, скривила лицо и спросила менеджера "что это с ней?" вобщем ускорятся на ней не хочется, а для меня это означает что на ней вообще не хочется ехать... в итоге эта машина для меня в разряде тех на которые приятно смотреть, приятно сидеть в ней, но пока она стоит... а цена тестовой машины 2,5 в максималке на минуточку 42тыс$ и видимо пока у нас живут люди которые готовы платить такие бабки за старые технологии(я об атмо двс,гидрик,вариатор и тд) , нам их будут впихивать...и это в мире где за эти деньги уже можно купить электромобиль, может не такого класса, но с нормальным запасом хода , в 2 раза быстрее, и не жрущего бенз....

+4-5ОТВЕТИТЬ  
Ser Gio  

Shep, ахахах, доки є люди, які не розуміються в техніці і для яких "атмо, гідрік і варіатор - старі технології", то доти нам будуть впихувати ломуче гімно аля всякі недороботи під прикриттям супер-пупер-мега технологій. А от наприклад ті ж американці - не прості "потрєбітєлі" гаджетів, тому навіть той же ВАГ шустро допетрив і дає їм нормальні коробки.

+4-3ОТВЕТИТЬ  
Shep  

Ser Gio, лиш бы ляпнуть? читайте внимательнее , я сравниваю с элекрокарами

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 7
Azazello  

Ездил на шестёрке с таким мотором, нормально она едет на свой объем, соглашусь что Камри чуток тише , но и динамикой она пару секунд уступает. Меня напрягают люди которые обсирают чужой выбор, особенно после душераздирающего повествования про визг мотора, складывается картин что сели вы в неё после Ролса или Бентли .

+6-1ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Azazello, там разница в 1 секунду по динамике,а вот в комфорте по более.

-2ОТВЕТИТЬ  
forgiven  

Slavik0080, ну так і не 1 секунда, а більше півтори...А це, на хвилиночку, більше 3-х корпусів на 400-метрівці...І жере палива ваша "Тойота" майже в півтори рази більше ніж Мазда 6...Та і взагалі мотори "Тойот" останнього разу розроблялись в кінці 90-х років...І вже 20 років просто модернізуються...Це тосується майже всієї гамми їх моторів...А на рахунок динаміки "Вагів"(в навздогін попередньому коменту про "ат прєміума я хачу дінамікі", то подивіться зрівняльні тести чи Рауля, чи навіть тут, чи у Волощенка, де жодний дизельний "Тігуан" не підтвердив заявлений паспортний розгін з місця до сотні...І навіть близько його не досягає...Різниця в 2-3 секунди!!! Теж мені "тєхналогіі"... Технології зараз це: підзаряджаємі гібріди або ДВС зі змінним ступенем стиснення в циліндрах...Або навіть послідовні "гібриди"...А то "турбо,мокро-сухе ДСГ або супер-пупер економні і екологічні дизелі"...Не смішіть людей..Весь світ вже сміється над продукцією ВАГів і над їхнею брехнею в "фантатичних" показниках...І правильно що наказують "рублем"...Щоб іншим не повадно було...

ОТВЕТИТЬ  
lahm  

Вы мультимедиа инфинити гляньте,потом говорите про прошлый век)))

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Mazda CX-5: Повышение статуса
Повышение статуса

Быстро нынче летит время, с момента дебюта Mazda CX-5 второго поколения не прошло и двух лет, а кроссовер уже успели обновить. Главное отличие – у машин, предназначенных для японского рынка, линейка силовых агрегатов дополнена турбомотором, аналогичным тому, что ставят на флагманский кроссовер Mazda CX-9.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у CX-5

Mazda CX-5 2016 Mazda CX-5 17.700$ 2016 68.000 км
Mazda CX-5 2014 Mazda CX-5 16.900$ 2014 155.000 км
Mazda CX-5 2014 Mazda CX-5 15.900$ 2014 54.000 км
Mazda CX-5 2013 Mazda CX-5 19.900$ 2013 35.000 км
смотреть все
объявления