Модельный ряд Mazda

Отзыв о Mazda CX-5 2012 года


Автомобиль: Mazda CX-5 2012 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 140000 км, двигатель - 2.2 turbo дизель, комплектация - максимальна
Автор: Валерій (Украина, Луцк)   21.11.2017
Расход в городе: 8.5 л/100км, по трассе: 7.5 л/100км, средний: 8.5 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Дуже задоволений автом.Пригнав з Німеччини б/у 120000 пробігу була. І що дивно, згідно зі всіма документами вона має Євро 6, а в нас в салонах продається з показником Євро 5))) Чудеса якісь))) Прийшлось докупляти докатку, в Німеччині коплеткація без запасного колеса.

1 рік експлуатації.Мазда дуже класно і точно рулиться. Акустика Bose просто шикарна, хоча і немає саба. За те передні динаміки по 9 дюймів справляються з басами і тільки на максимумі гучності починають пропадати низькі частоти. Я сам меломан і люблю гучну і якісну акустику. Звук ідеальний на поділці 38 (максимум 60) при такій гучності максимум 5ть треків прослухати можна, далі хочеться зробити тихіше. Кажуть шумоїзоляція не дуже. Слухаючи постійно якісну музику, навіть і не помічаєш навколишні шуми. Баси такі, що дрижать дзеркала на світлофорі))) Динаміки мають недоліки, а саме через 5ть років експлуатаціїї відклеїлась і почала дрижати мембрана. Зняв карту дверки і самостійно підклеїв.

Мав проблеми з фірмовим маслом Mazda Original Oil Ultra DPF 5w-30 (придбав в Україні), не раджу купувати!!!

Маю карти для навігації, але інтерфейс і швидкість встроєного навігатора погана, простіше і швидше навігатор на телефоні!!!

Плюсы автомобиля: Подобається що немає кнопки активування спортрежиму. Педаль газу реагує відповідно до натиснення на неї. І по відчуттям машина з любого режиму їзди прискорюється швидше ніж якщо натиснути в підлогу (так званий kickdown) тому, що при цьому затримка до секунди. Вона ніби думає перед тим як вистрелити і крутити оберти до червоного сектору 5000 об. А коли тиснеш майже до кінця педаль газу, тоді реакція авто миттєва і крутить двигун не доходячи до 5000об. При різкому старті з місця вкл повний привід. Акустика Bose, шкіряний салон, форма сидінь. Є достатнє регулювання звуку акустики по частотам. Немає турбоями, стоїть дві турбіни і двигун прискорює авто одинаково у всьому диапазоні обертів двигуна)))

Минусы автомобиля: Після 120км на год шумлять дзеркала, погана аеродинаміка. Немає можливості завчасно включити повний привід!!! Тільки коли передні колеса почнуть пробуксовувати, тільки тоді вмик автоматично задні.(теоретично можна за час включення декілька секунд втратити інерцію руху. не перевіряв на практиці). Короткий підлокотник без регулювання. Немає кута регулювання задніх сидінь. Експлуатую з дружиною і кожен раз приходиться регулювати сидіння водія(не запам"ятовує регулювання) Трішки жорстка підвіска, в мене 19ті колеса.

Совет покупателю: Раджу всім, авто шикарне!!!!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

99Maxim  

за сколько взяли авто с растаможкой?
Спасибо

ответить   +2

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв Mazda CX-5: Кроссовер с душой спорткара
Кроссовер с душой спорткара

«Сердце мое принадлежит эмоциональному родстеру Mazda MX-5, а в обычной жизни я предпочитаю практичные кроссоверы – конечно, Mazda CX-7», – так мне заявил пару лет назад во время интервью Тьерри Гийемо, президент Mazda France.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у CX-5

Mazda CX-5 2015 Mazda CX-5 25.500$ 2015 60.000 км
Mazda CX-5 2015 Mazda CX-5 21.500$ 2015 60.000 км
Mazda CX-5 2015 Mazda CX-5 20.999$ 2015 31.000 км
смотреть все
объявления